• Scheidsrechterindeling

Aanstellingsprocedure spelbegeleiders

Voor slechts een enkele team van v.v. Stânfries uit de A-categorie worden scheidsrechters aangesteld door de KNVB. Voor de overige teams dient v.v. Stânfries zelf zorg te dragen voor het aanstellen van verenigingsscheidsrechters. De scheidsrechter coördinator plant de spelbegeleider. De scheidsrechter coördinator is onderdeel van de wedstrijdsecretaris. Vanaf Jo15 t/m Jo17 wordt iedereen ingepland als spelbegeleider, de senioren kunnen kiezen tussen kantinedienst of spelbegeleider.

Bij het verhinderd zijn van je dienst kun je ruilen met iemand anders, dit dien je door te geven aan de scheidsrechter coördinator:

Sjouke Hoonstra
    sjoukehoonstra@hotmail.com

Scheidsrechter coördinator

Ons wedstrijdsecretariaat wordt ondersteund door de scheidsrechter coördinator, die zorgt dat elke wedstrijd wordt geleid door een spelleider.

Sjouke Hoonstra
    sjoukehoonstra@hotmail.com

Wil je een wedstrijd begeleiden/fluiten? Neem contact op met een scheidsrechter coördinator.

Het mag duidelijk zijn dat in eerste instantie de scheidsrechter coördinator alles in het werk zal stellen om te voorkomen dat er geen scheidsrechter beschikbaar is, echter ligt de verantwoordelijkheid van het niet kunnen spelen van een wedstrijd daarna bij de leiding en ouders van het betreffende team. We gaan er echter vanuit dat we annuleren van wedstrijden met zijn allen kunnen voorkomen.

Zodra de indeling voor de wedstrijden bekend is wordt deze zichtbaar op de website en krijgt iedereen een mail en stuurt de leider dit aan.

• Scheidsrechtersaanstellingen

DatetimeAanvangstijdScheidsrechtersWedstrijd