• Lid worden van v.v. Stânfries

Lid worden van onze vereniging;
    U bent van harte welkom! Spelen bij onze mooie vereniging kan al vanaf 5 jaar. U kunt zich inschrijven als lid via het inschrijfformulier (onder het kopje inschrijfformulier te downloaden). Wij nemen dan contact met u op welke mogelijkheden er zijn en wanneer er getraind en/of wedstrijden gespeeld kunnen worden. Als de competitie al is gestart kunnen wij niet garanderen dat er gelijk gespeeld kan worden.

Proeftrainen;
    Wil je eerst eens kijken of je voetbal leuk vindt? Dan nodigen wij je van harte uit om 2x gratis te komen proeftrainen! Je hoeft daarna pas te besluiten om lid te worden, voor die 2x mee trainen is geen contributie verschuldigd. Trainers kunnen en mogen geen toezeggingen doen m.b.t. het mee kunnen blijven trainen bij een bepaald team. De plaatsing is een primaire taak van de Technische Commissie, deze stemt dit af met de Coördinator teamindelingen.

Stuur een mailtje onder vermelding van "proeftrainen", met je naam en je geboortedatum naar de Technische Commissie: info@vvstanfries.nl

Je hoort z.s.m. wanneer je 1e training is. Wij informeren de trainer en zorgen ervoor dat je op de club wordt opgevangen.

Overschrijving;
    Hieronder informatie van de KNVB over digitaal overschrijven. Wil je overschrijven, doe dat dan voor 15 juni. Speel je bij een andere club en wil je je aanmelden bij vv Stânfries stuur dan een mail naar Rianne Steg van de ledenadministratie en meld je aan met je KNVB relatiecode.

Ben je lid van vv Stânfries en ga je bij een andere club voetballen, meld je dan aan bij de nieuwe vereniging met je relatiecode.  Overschrijving naar een andere club is alleen mogelijk na het volledig betalen van de contributie EN na het inleveren van de aan jou uitgereikte kleding, sleutels etc. Bij een contributieachterstand aan het einde van het seizoen wordt er een blokkade bij de KNVB ingebracht waardoor een eventuele overschrijving niet mogelijk is

Opzeggen;
    Er is een opzegtermijn van vier weken voor het einde van het kalenderkwartaal. U kunt opzeggen bij de ledenadministratie

Contact ledenadministratie;
    Rianne Steg
    Het inschrijfformulier;
    U kunt online het inschrijfformulier invullen > Download het digitale inschrijfformulier.

KNVB-lidmaatschap;
    Een lid van vv Stânfries is automatisch lid van de KNVB en valt daarmee onder de collectieve ongevallen- en W.A.-verzekering van de KNVB. Deze verzekering is van kracht tijdens het beoefenen van alle clubactiviteiten. Dus niet alleen tijdens wedstrijden en trainingen, maar ook tijdens het komen en gaan naar clubactiviteiten. De KNVB-verzekering is slechts een aanvullende verzekering.